designer & konstnär camilla thelin
Med inspiration från Höga Kusten
Camilla Thelin har jobbat med färg och form i eget bolag i över 10 år. Hon är diplomerad och certifierad inredare och färgsättare med bred erfarenhet av interiördesign. Hon bor och verkar i Höga Kusten Norrland Örnsköldsvik.
Jag är inte på plats alla dagar men utställningen är öppen 11-16 hela veckan fram till Lördag. Nästan 30 verk visar jag på plats.
#camillathelin
#konstnär
#designer
#rättargården
4 timmar sedan
Jag ställer ut på under veckan. Det är öppet 11-16
Loppis, fika, museum och konst. Jättemysigt ställe, man kan sitta ute eller inne. Leksaker att låna för barnen och stor Loppis, ja verkligen värt ett besök. Mycket att titta på och goa tunnbröd mackor.....Hembakat såklart.
#camillathelin
#designer
#konstnär
#konsttillsalu
1 dag sedan
Fin dag i Moliden idag. V26...26 tavlor på plats
Perfekt utflyktsmål.
FIKA, museum, loppis och konstutställning.
Jag ställer ut t.o.m Lördag 27e varje dag 11-16
Tjugosex tavlor
2 dagar sedan
Premiär idag 11-16 Rättargården Moliden
Konst, fika, loppis väl värt ett besök idag eller under veckan.
3 dagar sedan
GLAD MODSOMMAR från stugan♡
Äntligen på plats....fix å trix men vi har ju hela sommarn på oss....
Trevlig sommar
5 dagar sedan
PREMIÄR 21/6 11.00-16.00
Snart dax för utställning igen, så kul det ska bli.
Spikade i helgen och fixade till mina tavlor.
Men så mysigt det blev och vilket vackert ställe.♡♡♡♡♡
Ta med släkt och vänner gå på modomuseet, fika, titta på konst och spana in Loppisen. Perfekt utflyktsmål.
#konstutställning
#rättargården
#camillathelin
6 dagar sedan
Efter en magisk resa med familjen till Italien och en helkväll på San Siro växte denna tavla fram.
#Italien
#manchesterunited
#artist
#camillathelin
2 veckor sedan
Efter en magisk höstvandring kom höst färgerna till på duken. Väl hemma kunde jag inte motstå denna tomma canvas. Gick igång direkt...Började i hallen och senare på köksgolvet samt gick ner till nedervåningen för att fortsätta. Tog med den ut till slut för torkning, då började det att regna...så jag lät det regna lite på duken också.
Detta blev resultatet Kopparegn heter den och är 1 x 1,40 cm
2 veckor sedan




































